SimsLover

Alla inlägg den 10 november 2011

Av Julia - 10 november 2011 16:35

Jag älskar sims! (Ingen nyhet driekt;) Och det har smittat av sig på min lillebror, haha!^^ Han har sitt vanliga sims 3 på våran "familj-data" (som alla delar på). Ska spela på det vanliga tills jag har fixat mina >.<

Räkna inte med massa egna sims bilder...Än iaf ;)

Ska göra en ny familj... Omg! Nu när jag tänker efter har jag inte spelat sims på ungefär ett halvår xD Nu ska det bli ändring på det! Till helgen ska jag fixa alla mina sims så dom funkar, uppdatera mer än vad ni hinner läsa! Haha..

Ses! Ska tipsa min bror om sims fusk nu! (Han är 8 år) Kommer han bli en lika stor SimsLover som jag? ;)


Ps. har ni något tips på en rolig familj som jag kan göra? På det vanliga The sims 3? Lämna gärna en kommentar^^


///SimsLover   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkomna till min lilla sims blogg! Jag kommer att lägga ut videos, fusk, tips m.m.
Om ni vill veta mer kika gärna in på presentationen eller fråga!
///SimsLover

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vilket Sims spelar du?
 Sims 3
 Sims 2
 Sims 1
 Alla
 Inget
 Sims 1 och 2
 Sims 2 och 3
 Sims 3 och 1

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards