SimsLover

Alla inlägg den 9 november 2011

Av Julia - 9 november 2011 08:52

Oj! Gud vad många sims bloggar som det har kommit, haha^^ Nu är jag tillbaka och det kommer att bli massa bloggning! Jag tror att anledningarna till att jag slutade med bloggen var... Att jag kände mig TVUNGEN att göra sims berättelser och sen såg jag inte sims som ett nöje. Utan jag såg det att jag måste spela det ta massa bilder på det för att göra berättelser! Och sedan när jag köpte Sims 3 Leva Livet gick alla mina sims sönder! Så jag orkade verkligen inte installera allt på nytt! Och jag hittade en rolig spel-hemsida där jag spelade jätte mycket! Men jag är inte medlem där längre. Eftersom det var där en hackare hackade sig in på min väns konto och sen hittade hennes riktiga mejl och hackade sig in på den!

Så jag slutade där för han/hon var helt sjuk i huvudet! (Det var typ en peddofil... För han skrev massa *host* *host* snuskiga saker -.-)

Men till helgen ska jag fixa mina sims. Så ni vet jag kommer inte att fortsätta med "Livet enligt Pauline" för den familjen försvann när simsen gick sönder xD

Det kommer inte bli någon historia än iaf.


Ses!

 

Tillbaka blick från serien "Livet enligt Pauline" kommer att sakna

att skriva den...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkomna till min lilla sims blogg! Jag kommer att lägga ut videos, fusk, tips m.m.
Om ni vill veta mer kika gärna in på presentationen eller fråga!
///SimsLover

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vilket Sims spelar du?
 Sims 3
 Sims 2
 Sims 1
 Alla
 Inget
 Sims 1 och 2
 Sims 2 och 3
 Sims 3 och 1

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards